The truth

Är det nån mer än jag som älskar att se kändisar i sina värsta stunder? *S* Utan make up, med finnar, när de gått upp i vikt. Det får oss vanliga dödliga människor att tänka "Jag kanske inte har det så dumt ändå". Tycker om att sitta och googla och hitta roliga bilder på allt och inget. Har hittat lite kul. Kolla in dom och se om det får er att må lite bättre..haha

                         


                       

Det finns tjejer i Hollywood som jag verkligen diggar. Som inte fallit i Size Zero fällan och svälter sig för att bli så smal som möjligt. Det är när jag ser dessa brudar som jag inte får SÅÅÅÅ dåligt samvete när jag sitter i soffan och mumsar chibba*S* Here are the natural girls!

           

Nu ska jag laga en nyttig middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0