Prinsen och Jag

Igår var det tjejmiddag hemma hos Anna i hennes nya lägenhet. Jättemysig! Det blev lax med pressad potatis och saffransås..mumma!!!  Fröken "Försöker blogga" började känns sig hängig..inte bra. Men hängde med ut till Koriander ändå. I kön får jag se ett bekant ansikt komma ut från stället..jag tittar extra mycket..viskar till Anna:
- Är det inte prins Carl Philip det där?
Mycket riktigt. Utspatserande kommer han..med ett entourage..och Säpo-vakt naturligtvis..lite efter så där. Fyy faan för att jobba som det. Gå på krogen men får inte dricka..får inte dansa..får inte prata med folk utan ska stå och hålla koll på en snubbe hela kvällen..eller ja..hålla koll så att omgivingen inte stör den där snubben.
Men Calle är ju Hertig av Värmland så klart han måste komma hit och kolla in sitt herravälde *S*
Jag blev dock ej långavrig på Koriander. Tog bussen hem vid 01..ringde A och sa godnatt och somnade innan huvudet landade på kudden. Sovit som en prinsessa..och det behövde jag.

Skit..min favvo väska har gått sönder. ett köp från Wedins för flera år sen. Den ser lite ut som en Balenciaga kopia.


Ska se om jag kan lada det själv eller om jag får kalla in expertis hjälp utifrån.

Dagens fela: Ta vatten !Nej..vi tar nåt att dricka istället. (syster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0