När vet man...???

Har haft ännu en superhelg.....även om det satte igång en del tankar. eller ja..tänker gör jag väl jämt. En on/off knapp på hjärnkontoret vore bra ibland. Men ska försöka att inte tänka sönder det utan bara njuta av allt bra, härligt och underbart. Ska bara låta tiden utvisa hur framtiden blir nu. och hoppas på det BÄSTA ;)

Sitter och kollar på Miami Ink på 6:an. Fråga mig inte varför..tv kontrollen ligger längst bort på bordet. Jag gillar inte tatueringar värst mycket..men är impad över de som pysslar med det. De kan göra riktigt snygga grejer. är glad idag att jag inte fixat nån tatuering. Är nog mer unik som jag är..utan *S*

Har blitt en Heroes junkie oxå. Kollade aldrig på det när det gick på 4:an. men fick första säsongen på datorn. Plöjde de 23 avsnitten rätt fort. Sen fixade jag andra säsongen. samma där. Swoosch! Klarrt! Riktigt bra serie. Och Peter Petrelli är INTE ful att vila ögonen på. Vore rätt coolt att ha nån sån där förmåga. och skulle jag bara få välja EN då skulle jag välja...ALLA..nää...kanske att va osynlig..eller självläka..eller läsa folks tanka..ja..nåt av det *S*
Fått A att kolla på det nu oxå *S* När jag satt och kollade på första säsongen och han ringde fick han alltid till svar när han frågade vad jag gjorde: - Kollar på Heroes! *S* Nu har det varit tvärtom ett tag. Nu har han luffsat sig igenom första säsongen.

Nu ska jag kolla in om Singing Bee är nåt att ha! Och så ska jag se om jag kan texterna bättre än nötterna som är med..självklart kan jag DET!! hahaha

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0