Något roligt

Nej nu vill jag att det ska hända nåt kul i mitt liv..vill ha nåt roligt att skriva om. Visst..det händer lite kul..för andra *S*

En av min bästa kompisar ska gifta sig i sommar!! :) Så kul! Nån som vill vara min date? *S*

En annan av mina äldsta och bästa vänner ska ha sitt andra barn. Jag tror det blir en flicka :)

Jag ska troligen få gå till frissan nästa vecka..behöver piffas upp lite.

Får skumma mail på Facebook. Står det nånstans att jag är nybliven singel eller? Leave me alone! nada intresserad av sånt där. Fröken Kecka kommer inte synas ute i vimlet på ett tag. Fick bevis på i helgen att jag och alkohol inte är nån bra kombination just nu. Ska hålla mig lugn. Jag kommer va tråkig och hemmakär ett tag..men det får folk ta.

Ska jobba lite i veckan så jag får lite annat att tänka på. Sen har jag ju den där uppsatsen att grejja med. Blä! *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0