Heavy

Jag tror inte riktigt jag fattat vad som hänt än. Det är som att jag vill inte förstå..vill inse inse. Vägrar ge upp..men vad tjänar det till? Jag måste ...
Detta har varit de bästa 8 månaderna i mitt liv..och så tar allt slut..det känns så tomt. Att en människa som har fått en att må så bra och va så lycklig kan få en att bli så ledsen. Det känns så fruktansvärt konstigt nu.
Jag tänker på allt vi gjort tillsammans..och allt som jag såg fram emot att göra med honom. Jag va villig att satsa allt för vår skull. Jag känner mig så dum på nåt sätt. Jag kommer aldrig mer få känna hans armar omkring mig..aldrig mer känna hans läppar mot mina. Det känns så tungt att veta nu att sist vi sågs va sista gången jag fick träffa honom.
Jag visste inte att det kunde göra så ont att sakna och förlora någon.

Kommentarer
Postat av: Rymdkatten

Finns inget jag kan säga för att få dig att må bättre men här får du en stor sajberkram i alla fall! *Kram*

2008-02-17 @ 14:09:14
Postat av: Louise

Tycker så synd om dig:(

2008-02-18 @ 19:49:00
URL: http://mslolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0