During the night

Då har jag varit uppe i 28 timmar exakt..NU..typ. Har jobbat natten..åkte direkt från jobbet till kurs mellan kl 8.00-12.00. Är jag trött? JA! Är jag speedad? JA! Vet inte om jag ska sova eller försöka vara vaken. Ska kanske jobba sen i eftermiddag igen. Känner jag mig rätt så somnar jag i söffa här snart.

Natten var okej..tänkte MASSA! Men vad vågar jag nog aldrig säga. Det vart en del tid över till att tjöta av sig med arbetskamraten. Mest bara lite tankar. Men höll det mesta i huvudet..och där får det nog stanna. Vet inte vart jag får allt (dumt) ifrån. Jag vinklar och vrider på allt i skallen..blir kanske inge klokare..bara får fler frågor. Men jag kom till insikt med vissa saker..tror jag. Visste inte detta uppbrottet skulle ta så hårt på mig som det gjort. Men det är väl efteråt som man inser vad man förlorat.

Inte blev min tillvaro någe roligare när jag öppnade lönespecen! KUK! Sorry! är så illa trött på detta nu. Vill ha ett jobb där jag trivs och tjänar okej, bättre med pengar. Nån som har ett ledigt???? Känns som allt bara skiter sig för mig just nu..men vill inte ge upp..på många plan. Hoppet är det sista som överger oss..säger de som vet. Hoppas det stämmer. Vill vara lycklig igen. Mådde så bra för bara ett tag sen. Att det kan förändras på bara ett ögonblick är svårt att fatta.Känslorna bara rusar runt..sluta med det..jag hinner inte med. I just wanna get back on track.

Nu ska jag "vila" lite! *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0