Vad har hänt?



Okej jag har varit dålig på att blogga, jag vet. Men det har inte hänt så mycket i mitt liv och det kommer ni märka av redovisningen här.

* Jag har jobbat och kommer jobba över jul. Kul kul cykelskoj! NÄ!

* Jag har av någon jävla anledning börjat följa en 17 årig skateboardproffs liv i MTV's serie "Life of Ryan" Jag är inte ens intresserad av skateboard och killen är nästan (jag sa NÄSTAN) ung nog att vara son till mig. Men kollar, det gör jag!

* Jag har testat på ljudbok. "Tordyveln flyger i skymningen" Men jag upptäckte ganska snabbt att det inte var något för mig. Vad hände? Jo, jag somnade hela tiden. Jag får hålla mig till att läsa böckerna istället.

* Har haft nåt slags inbrott i mitt förråd. Fast det såg mer ut som att de lånat en flyttkartong för den stod så fint utanför mitt röriga förråd.

Se! Det har hänt grejer ändå!

Kommentarer
Postat av: Maria Lilja

Ja.. har saknat att läsa nå't nytt som hänt i ditt liv här i några dagar. ler Men jag känner igen mig.. ibland finns lixom inget att skriva om bara. Ha ha.. jag har oxå fastnat för han den där lille Ryan... å ljudbok är absolut inget för mig heller.. somnade å var helt okoncendtrerad.. kanske skulle ha valt en bättre bok iofs!?!?

Ha det bra!

Kram

2008-12-23 @ 10:53:11
URL: http://miapiafia.bloggspace.se
Postat av: Jessica

M: hehe..kollar du oxå den serien..helt sjukt juh..haha. Boken är bra och jag brukade tycka det va skönt när någon läste för mig förr..men jag tror jag måste se orden själv..eller så börjar jag höra dåligt ..haha kramis

2008-12-23 @ 13:23:24
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0