Utsövd



Shit vad jag sovit inatt. Klockan 11.30 slog jag upp mina ljusblå. Men har man jobbat hela helgen får man slöa till det lite :)
Jag har just kollat senaste avsnittet av "The Hills" med det där bröllopet. YUCK! Och ja, det kom en tår när Lauren och Whitney sa hej då. Ska bli intressant att se nästa avsnitt. En liten reunion är på gång kanske.
Ska kolla Gossip Girl och Heroes strax och sen bara gnola runt lite här hemma. Marie kommer och hämtar mig klockan 18.00 och då blir det julbord. MUMS!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Maria Lilja

Ja, vad gör man idag?? Har varit på arbetsgivardagar gällande Skatteverket på förmiddagen. Sen om jag blev nå klokare på det eller inte vet jag inte.. Haha.. Nu sitter jag med massa fakturor som skall in i systemet å efter jobbet, ja då ska jag förbereda julfika tills på lördag i våran bostadsrättsförening. :) That's my day!!

Mia

2008-12-16 @ 15:03:49
URL: http://miapiafia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0