Det ska vi fira!



Är lite seg och har ont i fötterna efter en dag på jobbet men har just duschat och öppnat en Corona så det ska nog bli fason på mig :) Loysan kommer hit sen och vi ska dricka vin och käka snacks och fira att hon är ledig i 18 dagar och jag i två.
Sen ska vi möta Emma på Koriander som har julfest med sitt jobb. Jag fasar lite för klädvalet ikväll. Känner mig typ som en stoppad korv. Vår gamla elev på jobbet, Emmi, kom förbi idag med den största prinsesstårta jag någonsin sett. Och man var ju tvungen att smaka. POFF så gick Kecka upp två kilo...kändes det som i alla fall.
 
Nu ska jag fixa lite tugga och dricka opp min öl. Ha det bra där ute!  Vi kanske ses i vimet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0