Jul Jul!


Jag vet att det blivit väldigt dåligt med bloggande nu under jul men jag har ju faktiskt firat just jul och jobbat. På julafton var vi hos mamma och käkade gott och delade ut julklappar innan det var dags att börja jobba. Jag tror inte jag kan minnas en jul när jag INTE jobbat. Kanske dags att skaffa kontorsjobb. Jag jobbade även juldagen så efter jobbet packade syrran, P och jag in oss i bilen och åkte till pappa och firade jul På kvällen satt vi och drack lite vin/ öl och tittade på film. Vi kollade in rean på stan i Karlskoga men det va inte mycket att ha. Jag träffade TVÅ personer jag kände. Hemvändardag my ass! Haha..fast alla låg väl hemma och va bakfulla.
Jag han träffa min kära vän Mia som jag inte sett på år och dar. Vi brukar ha som tradition att alltid ses på jul. Det va kul att träffa henne och har jag tur kanske hon kommer in till stan och firar nyår :) I lördags blev det lite fest. Jag, Emma och Helena tog på os finskorna och gick till Lovisa där det var tjejfest. Koriander fick äran att ha oss som gäster :) Det var mycket folk och bra stämning. 

Lite bilder från helgen som gått:

   

  

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Nämen, det är ju Virre!! :)

2009-01-09 @ 23:48:29
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0