I've got mail



Idag var det dags för långpromenad när jag vaknade. Det var ett tag sen och det känns lite i kröppen. Men gött var det. Nu måste jag skärpa mig!!!
Idag fick jag en avi att jag har ett stort brev att hämta på Hagahallen. Jag undrar vad det kan vara!!! Jag har inte beställt nåt! Gick förbi där när jag gick från bussen nu men de hade ju stängt posten-avdelningen *grr*

Har inga planer för nyår heller! Och det känns hur bra som helst. Ingen stress och ingen klädselångest. Det får bli vad det blir.

Nu ska jag slappa i soffan och strunt i diksen. Den tas imörrn!

*tjipp*

Kommentarer
Postat av: Louise

vad fanns i paketet?

2008-12-10 @ 19:13:47
URL: http://mslolo.blogg.se/
Postat av: Jessica

en present från tidningen Chic..nessecär och Tender Care kräm från Oriflame..prima för min är slut snart :)

2008-12-10 @ 19:24:19
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0