Dagen som gått



Idag hade jag sovmorgon. Mycket skönt! Tog det bara lugnt innan jobbet. Har kommit hem för en stund sen. Jag har käkat en lussekatt och druckit kall mjölk. Två bitar markandsgodis slank ner oxå. jag har inbillat mig att jag har massa hål i tänderna för jag har tandvärk. Men den verkar vandra så jag intalar mig själv att det är förkylningen.

Nu sitter jag och skriver julkort till mina "barn" i Lincoln och Victoria i London. Enda julkorten jag skickar. Snart blir det sängen där jag ska försöka plöja någon sida i min sega bok.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag kan inte höra/läsa London utan att sucka lite längtande.

2008-12-08 @ 22:52:27
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Jessica

frida: samma sak med mig..fast med Boston. Det skämmiga är att jag känt tjejen i 30 år och fortfarande inte vart över och hälsat på henne :(

2008-12-08 @ 22:56:31
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0