Trötter..det är jag det



Igår kollade jag äntligen igenom Morgan Pålsson filmen. Serien är bättre men jag skrattade allt emellanåt. Morgan är ju alltid Morgan. Det bästa var när M&R blev nedgrävda i öknen av banditer så bara huvudena stack opp och Morgan skriker till Robert när det kommer en bil:

-Göm dig!
 Det blev allt lite chips och dip till filmen oxå. Känns som jag gick upp två kilo Emma..MINST! *S*

Idag måste jag ner till stan. Få nog göra det efter finalen i längd. Måste ju kolla om vi får nån mer medalj juh. Imorrn är det dags att hålla möte på Plaza igen. Sen blir det middag hos mammi. Mormor ska bjuda på mumsig mat. Jag är sjukt sugen på att gå på BMB imorrn. Har inte varit där sen Franko dog typ. Det är dags nu. Ska se om det finns någon jag kan lura med.

Jag var så trött när jag låg i soffan och kollade på filmen (på datorn..har fortfarande ingen dvd eller sladd att koppla datorn till tv med). När jag väl gick och lade mig somnade jag som en prinsessa för att bli väckt kl 2 av ett sms. Jag visste innan jag kollade vem det va ifrån. Finns en männsika i min närhet som inte kan höra av sig på normala tider..typ kl 15 på eftermiddagen när de flesta människor är vakna iaf. Efter det kunde jag inte somna om. Låg och vände och vre på mig och sista gången jag kollade på klockan var ho över 4. Inte konstigt att jag inte slog upp mina ljusblå förrän kl 11 idag. Typiskt!

För övrigt vill jag ha kräftskiva nu. Och åka ner till Trollhättan och hälsa på Lilja!

Nu ska magen få mat!

Kommentarer
Postat av: Lilja

Ja hur länge har vi inte pratat om detta då. :) Det är enna dags nu.. Jag klara lixom inte av Anneli själv längre! flin

2008-08-22 @ 15:10:51
URL: http://miapiafia.bloggspace.se
Postat av: Emma

Nu är vin inhandlat, nu saknas bara motivationen.

Solen tittade iofs fram här förut och jag blev (konstigt nog) ofattbart sugen på öl. Jaja, vi hörs la av senare...

PÖSS

2008-08-22 @ 15:49:00
Postat av: Kristin

Jag tror jag vet vem vännen som skickar SMS mitt i natten är..Kan det vara en gemensam vän kanske?..;)



Ha så kul i helgen! Hälsa söta mamma och mormor.



Kram!

2008-08-22 @ 18:13:03
Postat av: Jessica

Lilja: Ja det är dags! Vi måste kolla en helg som passar nu! Min tur att ta Annelie nu oxå. höhöhö



Emma: GUT!



Kristin: japp en gemensam vän.Ha det så bra i helgen du med! kram kram

2008-08-22 @ 18:48:31
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0