Otroligt bra helg



Har haft en mycket bra helg. Först födelsedagsmiddag hos Loysan med god mat och lite för mycket vin. Jag skulle ju inte festa. Men men.
Sen på lördagen var det dags för årets kräftskiva. Satte mig på bussen till Kga. Med på bussen åkte några tjejer från Örebro som tjötade nonstop från Kd till Kga om en kille vid namn Tommy. Den här Tommy är tydligen HIMLA snygg OCH bra i sängen. Det visste två av dom. Jag somnade till och när jag vaknar sitter de fortfarande och babblar om den där Tommy. När vi ska gå av bussen och jag ställer mig upp och ska gå ur bussen och jag får se på tjejerna är min första tanke.
- Är Tommy blind oxå??

Herregud de såg ut som ryska sprutluder alla 3. Jesus!

Men kräftskivan va lyckad .Oj så kul. Helt sanslöst. Lite mer nytt folk, goda kräftor och gott vin. Det roligaste var nog när Oscar berättade att han lagt till ett kort på sig själv som kom upp när man sökte på ordet "awsome" på Wikipedia. Han fick som svar då: "This post is not a serious post!"  Jag hade heller inte med min jacka ut utan den hittade Micke dagen efter på sin gräsmatta. Mattie tog Mickes farsas skor hem. De är inte ens lik hans egna och typ 5 nummer för stora. Låter som en heeelt vanlig fest :)

Lyckades dock tappa bort min mobil igår. Så jäkla typiskt. Känner mig halv...handikappad...ja..man har tappat bort livet känns det som. Men men..nytt kort är på väg, får väl fixa ny lur oxå då. Sitter och kollar efter en likadan. Någon som vet nån som ska sälja en Nokia N73 till bra pris?

Nu ska jag ta alvedon och se om jag får bort febern som krypit på mig idag. Avslutar med lite bilder från igår.

   

    

   

Kommentarer
Postat av: Millis

Hahaha jaså ipod oxå:/ Tänk du o jag tillsammans då skulle hela världen antagligen gå under hahahah

//Pöss

2008-09-03 @ 06:09:23
URL: http://annamillberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Anna: haha..ja vilken kombination du..herre jössespöss

2008-09-03 @ 13:26:41
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0