OS



Äntligen! Idag börjar OS. Nu jäklar ska de glos på sport!! Och jag kommer som vanligt sitta i soffan och va nervös och hoppa och tjoa och fälla en och annan glädjetår..oavsett om det är en svensk som vinner eller inte.

Sitter och väntar på om det ska bli lite vindrickande ikväll eller inte. va nere till glasbanken och laddade upp utifall. Blir BMB imorrn iaf...det va ett tag sen man va där..men man måste ju kolla in köttmarknaden lite *flin*

Nu kom Sverige in på plan med Christian Olsson som fanbärare..och naturligtvis blir jag lite rörd när man vet att han inte kan vara med och tävla. men bärar fanan är inte fy äckel det heller.

Nu ska jag nog duscha...eller lägga mig i soffan och vila på maten. Ole dole doff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0