Änder på väg



I morse hämtade mamma mig på jobbet och skjutsade hem mig för det regnade så. När jag kom in i lägenheten ringer hon på mobilen. Jag trodde först jag glömt nåt i bilen. Men hon skrattade och sa.

-Har du nån gång behövt stanna vid ett övergångsställe för att släppa förbi änder?

Det hade hon nu. Det kom 5 änder och spatserade över övergångsstället en bit bort från mig. Trafikvettiga djur det där.

Emma har precis åkt hem. Hon har varit i stan och svängt runt på Plaza. Jag sitter och funderar över vad jag ska käka..pizza eller laga nåt från frysen. Laga nåt låter mest jobbigt.
Ska jobba inatt igen SEN får jag vara ledig. Min kropp är rätt trött efter den här sommaren. Nu vill JAG ha semester.

Nu skriker magen efter mat!

*Later*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0