Tomten lives around here



Har jobbat natten. Gud så långsamt det gick. Sitta vak kan vara otroligt segt. Och jag som inte klarar när folk snarkar. Det är bland det hemskaste ljud jag vet. Jag var tvungen att gå ut i korridoren och gå lite för att slippa ljudet. Och för att jag inte skulle somna.

När jag var på väg hem mötte jag en herre som jag brukar möte här utanför. Han brukar va ute och gå med sin hund. Och det ser rätt kul ut. Tänk er denna bilden: En stor man..säkert 190 cm..50+..långt vit/grått skägg..ser lite ut som en Hells Angels medlem eller han "Tomten"...ja..inte han som kommer på julafton utan han som hejar på Hammarby..fast..de är ju rätt lika så..jaja..skit samma. Grejen är att denna herren är ute och går med en liiiiten liten hund..nån liten chihuahua typ. Det ser rätt komiskt ut. Ja...hmm..nu vet ni det.

Har varit ute i solen lite. Känns som jag inte gör annat än att jobbar just nu..och när jag väl är ledig orkar jag knappt göra nåt. Men idag borde jag ta hand om mitt hem...STÄDA!

Ska nog kolla in lite fotboll ikväll..eller vad säger du Sniper??? hahahaha

*Later*

Kommentarer
Postat av: Sniper-H

Japp, idag är nerverna utanpå....vilket drama!

2008-04-22 @ 18:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0