Ja se ungdomar..



"Nä men typ asså lixom"

Tänk er att höra den frasen hela tiden i 15 minuter efter VARJE mening. Tjejen (runt 18) bakom mig på bussen till jobbet igår morse gjorde det. Och jag lovar..det va efter varje mening. Det kvittar om hon pratade om min morsas bil, hennes pojkvän, skolan eller dagens väder. Jag höll på att få tuppjuck och gå va bussen...nä men typ asså lixom.

Shit..jag har blivit smittad! nä men.ty....SLUTA!!!!!!!!

Nu ska jag duscha och sen åka och köpa en ny hemtelefon. Dels så jag kan ringa och ta emot samtal men mest  så jag får en fungerande nummerpresentation så jag kan välja om jag ska svara eller inte.

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0