Update





Lite update kanske :)
Jag var hemma och var sjuk hela förra veckan. Kunde i alla fall njuta av solen en liten stund på dagarna. Hann läsa ut två mycket bra böcker och avslutar snart den tredje. Här läses det på hög nivå. Mitt avslappningsmoment just nu.

Denna veckan jobbar jag bara 3 dagar och på lördag åker jag ner till min vän Mia i Trollhättan. Vi ska susa ner till Malmö på söndag för att se NKOTBSB :) Jag och Mia var STORA New kids fans när vi var yngre så det ska bli kul att se gamla idolerna.

Jag och Sofia tog en skön kvällspromenad idag och nu sitter jag nyduschad i soffan och ska titta på lite hockey.
Hoppas ni har en bra kväll allihopa!





Bild: Tumblr



Kommentarer
Postat av: Mia & Lexie

WIHIIIIIIIII det ska bli så kul!!! :)

2012-05-12 @ 14:48:35
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0