Spegelbricka

 
 
 
 
 
 
Jag fick ett roligt paket idag!!
Jag följer två bloggar som drivs av systrarna Johanna och Jannica. De är mycket duktiga på inredning och har i alla fall gett mig mycket inspiration. Båda två har en jättefin spegelbricka som jag suktat efter. Johanna har precis varit i Köpenhamn och skrev ett inlägg på min blogg att hon kunde köpa med en bricka till mig. Så himla snällt! :) Det kallar jag blogg"vänner" (eller nåt) Haha!
Idag hämtade jag ut den och den är lika fin i verkligheten som på bild.
Jag har inte riktigt bestämt om jag ska ha den som barbricka med mina dryckesflaskor på (har en annan nu) eller om jag ska ha massa ljus på den. Eller nåt annat. Det löser sig. Ska byta ut lite möbler här hemma tänkte jag.
Tack än en gång Johanna! Jag hoppas jag kan hjälpa dig med något en dag :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att du inte blev besviken! Den är ju så tjusig!!! Jag har inte sett den i någon butik alls här i Sverige även om märket Miss Etoile säljs i vissa butiker. Hoppas att du är nöjd med den och det är bara kul att hjälpa till! Är man på jakt efter något specifikt är det bra och roligt om någon kan hjälpa en att få tag i det. :-)

2012-06-26 @ 21:39:50
URL: http://passionforpoison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0