Helgen





Jag har haft en lugn och skön helg. Var jättesugen på att gå ut men det blev inte så. I fredags var syster, Patrik och Mira här på mat. Det blev ugnsgratinerad fläskfile med paprika och purlolöksås med klyftpotatis och sallad. Tror de tyckte om det :)
Efter maten kollade vi På Spåret och hängde i soffan. 
I lördags tog jag det bara lugnt i soffan med film och bra serier. Pappa och Inger var här i helgen så jag åkte till syster idag och träffade alla. Skidor, skidskytte, lek och god mat stod på schemat.
Bra helg :) 




Skål!!! (Bry er inte om mina gräsliga tapeter)



Patrik var hungrig, tog sig mat och åt upp! :)




Mira avslutar kvällen med att måla i Bamse målarboken.



Kommentarer
Postat av: Jenny L

Tack för smarrig mat o mysig kväll. O nästa gång kan vi ju låta Mira sova över så slipper vi åka hem så tidigt med ett gråtande "jag vill inte hem, jag vill sova bredvid Kecka"- tjej! :)

2012-01-23 @ 19:02:13
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: ida

längtar tills jag sitter i ditt fina kök med de underbara tapeterna och dricker dagens ;)

2012-01-25 @ 18:15:33
URL: http://mittomina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0