Våren är välkommen





Underbar vårdag idag!!
Jag har varit ledig idag och började dagen med lång sovmorgon, nyttig frukost och träning på Friskis och Svettis. Skönt att ha kommit igång med träningen lite. Jag har verkligen sämsta konditionen.
Jag tog sen en tur på stan. Hittade en fin tröja som jag provade men inte köpte vilket jag ångrade på vägen hem sen. Men jag ska eventuellt ner i morgon igen och köpa fina sängkläder på Åhlens.
Jag köpte en fin mössa med Pippi på till Mira och på vägen hem till syster träffade jag Mira och Patrik. Hon blev jätteglad över Pippimössan :)
Har bara myst hemma hos syster under eftermiddagen och kvällen. Lekt med Mira, badat henne och läst saga innan hon blev slängd (bokstavligt talat) i säng av sin pappa :) 
Nu sitter jag och kollar på fotbollen men ska nog slänga på nåt avsnitt av favvoserierna på datorn med.

Go'kväll på er!



 




Kommentarer
Postat av: Jenny L

Mira hade premiär på sin fina mössa igår o hon var skitnöjd! =)

2012-03-03 @ 08:08:40
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Mia...

Dagen kunde ju inte ha startat bättre och fortsättningen var inte så dålig den heller! :



7

1

+1

+

1



75

410+210+



Det sista var Lexie med och skrev! :)



Kram

2012-03-05 @ 17:18:00
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mira är ju jättefin i sin nya mössa :)



Åh ett hemligt meddelande från Lexie :) Tur att jag ser precis vad hon menade hehe. Kram

2012-03-05 @ 18:10:47
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0