Tips





Jag gillar film och tv serier och har vissa som jag följer slaviskt. Jag vill tipsa om två serier som jag börjat kolla som ännu inte börjat sändas i Sverige. Vad jag vet i alla fall.


"Hart of Dixie" handlar om unga New York läkaren Zoe Hart som flyttar till lilla staden Bluebell i Alabama och tar över en läkarmottagning. Zoe spelas av Rachel Bilson som vi känner igen som Summer Roberts i "OC". Vi får följa hennes strävan att passa in i småstaden, jakten på mannen i hennes liv och att finna nya vänner. Och patienter.




"Ringer" handlar om Bridget som efter en olycka tar över sin tvillingssysters identitet, make och komplicerade liv för att skydda sig själv från att bli dödad. Jag har gillat Sarah Michelle Gellar sen "Buffy"-tiden så denna serien har jag verkligen fastnat för.



Så..lite tips. Kolla in dom vettja! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0