Snart!!!






Jag har i stort sett bara jobbat senaste veckan men nu är jag äntligen ledig i tre dagar och ska bara njuta och fira jul med familjen. Jag har jobbat varje jul i flera år nu så det ska bli så skönt att vara ledig. 

Nu för tiden skickar jag bara två julkort. Ett till min familj i USA och ett till min barndomskamrat Victoria i England. Men jag får ett par varje år och dessa står nu på min bokhylla och är fina :) Tack! 





I morgon ska jag sova länge, äta god frukost och sen möta mamma och mormor för lite shopping. Jag är klar med alla julklappar men vem vet, någon kanske får nåt mer. Eller så köper jag nåt till mig själv :)

Hoppas ni har en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: ida

massa julkramar till dig!! miss u :)

2011-12-24 @ 01:26:20
URL: http://mittomina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0