Fun!





I lördags var det dags för första julbordet för min del. Hela familjen åkte till Apertin i Kil och mumsade och åt. Jag lyckades bli precis lagom mätt. God mat, superb julmust och mysigt att vara med hela familjen.
På kvällen var jag på fest hos Maria och det blev lite skumpa, snacks och charader. Självklart dans till gamla discolåtar på vardagsrumsgolvet med :) Natten avslutades på BMB. Igår var jag bara hemma och tog det lugnt med pizza och film. En bra helg till ända. Nu startar vi jobbveckan igen.

Vi ses!





Mira verkar nöjd med årets julbord :)




Mat!




Mera mat!




För att komma till Apertin måste man gå över en lång hängbro. Det var inte det lättaste när alla gick samtidigt och i olika takt :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysigt julbord! Kul att vi kunde gå allihop!

Ja, Mira gick bättre på den där bron är mig! =)

2011-12-05 @ 19:39:09
URL: http://jennyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0