Update




Okej det har varit dåligt med bloggandet i helgen. I fredags kom grannen Sofie upp hit på kvällen och tog en öl. Vi gick vidare till hennes kompis sen och festade lite för att sedan ge sig ut på stan och kolla vimlet. Blev en bra kväll och jag somnade gott sen på natten. Vaknade på lördagen och mådde bra för att ha varit ute kvällen innan. Mumsade frulle och tog en kort promenad för att få lite luft. Sen slog latheten till. Jag spenderade resten av dagen till att slappa i soffan och titta klart på andra säsongen av Dawson's Creek. Jag tog endast en liten paus för att gå ner till butiken och köpa lite lösgodis.
Idag kommer pappa och mormor till syster så jag ska åka dit och hänga lite med dom. Är ledig imorrn, måndag, med. Då ska jag nog göra lite nytta...kanske :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0