Kära helgen




Åh vad jag tycker om helgen. Eftersom jag alltid haft ett jobb där man jobbar helg uppskattar jag att få vara ledig på dom nu.
Jag somnade gott på soffan när jag kom hem och vaknade för en stund sen. Mumsar i mig lite kvällsmat nu och tänker ta ett glas vin och lite nötmix till Idol och slappa lite i soffan.
I morgon tänker jag titta på slalom på tv'n. Det jag älskar med vintern är all skidsport på tv'n på helgerna. Så härligt att ligga i soffan, dricka te eller varm choklad och titta på skidor. Jag kommer sitta bänkad. eller ligga raklång under filten :)


Jag är verkligen ingen stjärna varken i backen eller i spåret..men jag försöker :)










Kommentarer
Postat av: Jenny

Osch! Du hade klått Anja Pärson vilken dag som helst i veckan...=)



Mysigt med skidsäsongen!

2010-11-12 @ 20:54:36
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Kecka

Hahaha..ja Anja och Hellner får se upp där ute höhöhö

2010-11-12 @ 21:06:55
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0