Miss Cleaning




Tröttheten sitter i men jag pallrade upp röven ur soffan och nu städas det. Paus nu innan dammsugaren åker fram. Har tänt lite ljus för att få lite mysfaktor i det hela.
Vaknade tidigt i morse av att det dånade av regnet utanför. Ganska mysigt men inte lika kul när man skulle ge sig ut till jobbet. Handlade lite mat på vägen hem, laddade busskortet in case it rains imorrn med. Ikväll ska jag slappa i soffan med morötter och dipp.

Har bjudit över Ida på onsdag för lite häng och utgång. Ska lura över syster en sväng med om Ida kan komma. Bara så du vet Jenny ;) Hoppas hon kan komma. Jag vill dricka "Dagens" och tjöta håll i någons huvud.
I veckan ska jag även hälsa på lilla Elsa, Loysans lilla tjej :)

Nu ska dammsugas för fullt!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0