Idag



Har käkat mycket god lunch på Wilmas med Emma. Hälsade på Hanna!  *vinkar* Tog en runda på stan och inhandlade stregräknaren på Team Sportia. Håller helt med Vickan om att personalen där är mycket trevlig. Vet inte om det var utseendet på killen som hjälpte mig som fick mig att köpa stegräknaren hos dom och inte den på Clas O. Den på CO var billigare. Men jag försvarar mig med att den på CO var klumpigare och hade nån jäkla tråd att dra i till ett överfallslarm. Ja ja! Jag testade den ett varv i syrrans lägenhet och den verkar funka fint. I morgon bitti ska den testas. *hoppas det inte blir regn, hoppas det inte blir regn*

Fick hem kläder som jag beställt från HM. Typ allt ska tillbaka. Vad trött jag blir!

Nu sängen! Ännu en kväll på jobbet imorrn men ska opp i tid. UTAN huvudvärk tänkte jag.

*Natti!*

Kommentarer
Postat av: Hanna

vinkevink!

2009-05-06 @ 08:29:16
Postat av: V

TeamSportia, stans nya häng.

2009-05-06 @ 19:14:49
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Jessica

H & V :)

2009-05-06 @ 21:38:58
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Louise

Tjusig personal på Team Sportia. vet att jag hade en flirt med en fin karl som jobbade där för typ 2 år sedan;) Efter det har det dock blivit få besök

2009-05-07 @ 11:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0