I fell!



Snacka om sovmorgon. Jag gick och lade mig runt kl midnatt igår kväll..natt..vad ni vill. Vaknade klockan 5, gick upp på toa, drack juice och gick och lade mig igen. Vaknade inte förrän kl 10.08. Mycket skönt!
Igår var jag och var barnvakt åt lilla Mira för mamma och pappa behövde röja lite på vinden inför flytten. Me love to babysit :) Känner ni hon som är löjligt barnkär eller???? Jag lade mig i soffan med Mira sovandes på mig och kollade på "Bolt". Efter ett tag sov även moster :).

Efter kalaset var det dags för kalas för Emma. Hennes mamma hade gjort mycket god jordgubbstårta. Kvällen spenderade jag och Emma i hennes soffa och lyssnade på Katla, Kaj Morenius och Job Andersson. Jag måste börja lyssna mer på radio. Jag lyssnade på radio jämt förr men nu blir det bara inte. Men nu jädrans :) P3 är ju bäst!

Jag lyckades olycka till mig lite igår med. Jag ramlade med cykeln!! Jag har bara väntat på det egentligen. Nere vid LL skrapan finns det gamla rälsspår längs med vattnet. Jag har tänkt varje gång jag åker där att det är en jäkla tur att jag inte glidit eller fastnat med nåt av hjulen i rälsspåret när jag korsar dom. Igår jag gled lite fint. Men jag parerade graciöstt och plumsade INTE i Vänern. Tror ingen såg mig. och Jag garavde för mig själv hela vägen hem för jag måste ha sett så kul ut.. Jag fick bita mig i läppen när jag mötte någon resten av vägen hem annars hade det ju trott jag var helt fläng. Ögonen tårades av skratt så det är ju tur att jag inte ramlade igen med den dåliga sikten. Resultatet av vurpan är lite skrubbsår på benet.

Idag ska jag bara ta det lugnt, dammsuga lägenheten, ta en prommis om vädret inte blir sämre.

*kramen*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mkt!

2009-05-23 @ 11:54:19
URL: http://metrobloggen.se/EmelieWitt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0