Nyårs pepp



Så..nu får JAG vara ledig med. Mina 6 nätter är över och det känns skönt. Var lite tråkigt att inte kunna sitta hemma och njuta av julen på kvällarna men du ska jag vara ledig till på måndag.
Idag fick det bli en repa på stan för att hitta outfit till nyår. Hittade klänning på Gina Tricot. Kostade mig bara 100 kr då jag lämnade tillbaka en kjol som jag inte var nöjd med. Jag hittade även nya pumps på Din Sko's rea. Nyår ska tillbringas hemma hos Helena först där vi ska laga lite mat och dricka gott. Sen går vi till och möter lite folk på Tempel och ringer in nya året. Jag är lite pepp :)

Nu blir det köttfärssås och pasta, tv-tittande, läsa bok och smutta på ett glas vitt kanske och fira ledigheten och bygga på tröttheten ännu mer :) Sov bara 3 timmar när jag kom hem. Ska göra allt jag kan för att hålla mig vaken för att se Småkronornas match kl tolv inatt.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är alltid trevligt att hitta saker på rea.



Själv blev jag fattigare än en fattiglapp när jag idag handlade örhängen, smink och ett par nya skor. Rena rånet med lite smink och sminkprylar. Hua..

Kram

2009-12-30 @ 15:00:23
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Therese

Have fun! Själv är jag på visit i Värmland för just nyårsfirande men jag har åkt på en fökylning som jag gör allt för att kurera nu.

2009-12-30 @ 15:11:08
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mia: ja sånt ät inte billigt. jag behövde deo, hudkräm och sånt oxå..hej då pengar. faan 40 spänn för en deo typ. Kram



Therese: tack! Hoppas du känner dig bättre imorrn och får en toppen nyår :)

2009-12-30 @ 19:37:40
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha det kul i kväll gumman och ett riktigt Gott Nytt År på dig.Kramar i massor

2009-12-31 @ 11:00:07
Postat av: Jessica

Detsamma mammi! Kram kram

2009-12-31 @ 11:07:44
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0