Spicing up my crib



Nu har jag varit på IKEA med syrran och inhandlat lite. Det blev en matta till köket, nya blommor  och gardiner (ej gardinerna på bilden) till vardagsrummet och så lite ljus..såklart :) Var och pillade på en ny lampa till fönstret i v-rummet men jag måste mäta lite först :)
Har fått i mig lite kvällsmat nu och sitter i soffan nu och njuter. Har redan kollat två Edward Norton filmer idag men funderar på en tredje.


                                                                                


                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fint det blev med mattan i köket o de fina blommorna i fönstret...Bra val! Hoppas nu bara lampan passar...Puss o Kram

2008-11-01 @ 10:20:25
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tror den får plats i fönstret :)

2008-11-01 @ 15:40:42
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0