Lugn hemmakväll



Igår var en lugn hemma kväll hemma hos syster. Vi åt räkor med lite tilltugg och drack julmust. Jag tog ett glas vin men det var godare med must :) Vi kollade film, youtube-klipp och spelade Wii. Det är så skönt med lugna hemmakvällar ibland. Det är inte kul att gå ut varenda eviga helg. Åldern börjar nog ta ut sin rätt..haha

Fint väder ute och jag borde ha köpt mig ett par ordentliga skor så jag kan ge mig ut på en promenad i solen. Jag ska till Konsum i alla fall och köpa borccoli. Alltid något :) Sen ska jag ha en lugn kväll hemma med mina värmeljus och läsa någon av böckerna jag lånade med mig hem från sis igår. Jag är sån som måste ha en bok som verkligen fångar mig och som jag inte kan sluta läsa. Är boken inte det så börjar jag i en annan och till slut sitter jag där med 4 olika böcker som jag börjat läsa i och ingen är värd att avslutas. Otålig??? Nääää vadå?!

Ha en bra dag där ute!

Kommentarer
Postat av: Frida

åh, must, nu blev jag sögen.

2008-11-23 @ 15:24:47
Postat av: Jessica

F: Visst är det mumma med must :)

2008-11-23 @ 16:50:13
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0