Gillas IKEA?


Igår var det middag och Wii spel hemma hos mamma och Jim. Mycket gott och jag är riktigt bra på Wii-bowling ju mer vin jag får i mig..eller ja..skit i det.
Det vart en sväng på Koriander. Det var väl så där kul. Träffade dock en 30-ÅRING! Skräll. Men inget telefonnummer byttes.

Idag var det Fars dag middag hos syrran. Jag och syrran fixade fläskfile, potatisgratäng och sallad. Mycket gott :) Vi är kungar i köket. Eller kanske drottningar.


Syrran har ingen mortel så hon tog köttsläggan :)

Jag har varit på IKEA två gånger idag. Först skulle jag och pappa dit så jag äntligen skulle få köpa min fotölj. Då är pappa SÅ snäll så han betalar den åt mig (tidig julklapp). Mycket snäll far. På Fars dag och allt. Tack pappsen!
Efter maten ville syrran till IKEA så hon. jag och Inger satte oss i bilen och drog iväg. Blev lite köksgrejer bara.
Var inne på SIBA och pillade på den där iPoden jag vill ja men Snål-Ove tog överhanden. Måste köpa skor.

Nu ska jag sätta mig i min nya fotölj och kolla Karjala Cup och läsa skvallertidning.






Kommentarer
Postat av: Louise

30-åring! Lammköttens tid är alltså historia, äldre är mycket bättre :)

2008-11-10 @ 10:25:44
URL: http://mslolo.blogg.se/
Postat av: E

Hahaha!! Jessica, du är för skön.. Tycker du verkligen inte att det va ett gyllene läge för dig att köpa den där iPoden nu när du inte betalade fåtöljen själv?! =)

Kram kram

2008-11-10 @ 16:23:19
Postat av: Jessica

L: ja det ser just ut..haha



E: Du vet hur man är..Dum-Judas S

2008-11-10 @ 17:40:50
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0