Lyckad helg



Jaha..är det nu man ska summera helgen?

Emma kom in på fredagen. Bjöd henne på lite käk och så öppnades bag in boxen. Hmm..smaaaart att dricka upp nästan hela den. Nää..men skit samma. Vi fick nåt spel och drog ut till Koriander. Blev dock inte långvariga..mat hägrade och sen drog vi hem *S* Nödvändigt? Det går att disskuteras.  

På lördagen kom mer besök och vi satt och kollade youtube klipp, lyssnade på musik och hade det trevligt. Vi hamnade till slut på Nöjesfabriken. Va läänge sen jag va där..och sist blev jag "mobbad" av vakten för mitt leg. Jag visade upp mitt körkort och han tittar på det..dunkar till sin vaktande arbetskamrat på armen och kläcker:
- Öh kolla, det är ett sånt där gammalt körkort.
Då kan tilläggas att jag INTE hade ett sånt där stortkörkort. DET är gammalt. Vettja hur han hade reagerat om jag slängt opp det i näven på honom?
Jaja..kvällen spenderades mest på dansgolvet..det spelades bra musik. Kände inte igen en enda person där inne dock *S* Undra varför? :)
Vi gick innan stället stängde..köpte korv och traskade hemåt i kylan.

Idag var en seg dag. Ska iväg och jobba  natten. Jag har en fin fin vecka framför mig. Jobba är väl bra?! :)

Vad har ni gjort i helgen då? Tell me!

*kram*

Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm, fredag = lugnt. Lördag = slapp-dag plus J's familjemiddag. Söndag = bakdagtill skolan. Mumsiga kärleksmums har Linda minsann bakat!

2008-05-18 @ 19:09:10
Postat av: Kecka

Linda duktig :)

2008-05-18 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0