Midsommar



Hemma igen efter en helg med midsommarfirande. Det vart blött på fredagen. Syrran och jag korkade upp vinet direkt i bilen efter att hon parkerat vid stugan. Då ska tilläggas att killarna hade ju druckit bira i bilen på väg upp så vi var ju tvunga att catcha up lixom. De fick då bära in i stort sett all packning. Sen var det fest. Vi käkade lite lax och potatis och grejer till lunch. Självklart hade vi lekar oxå. Jag va ju lagom radiostyrd så det gick väl så där. Men jag deltog..på mitt sätt :) Sen var det grillning på kvällen. Tror det va enda stunden på hela helgen då det va något så när tyst på oss. Alla mumsade i sig massa mat. Kvällen fortsatte med mer flytande tillbehör. Jag skulle sent på kvällen gå på dass men tydligen gick jag och lade mig och gick aldrig tillbaka till de andra som va vakna. Vaknar kl 8, fullt påklädd och med jordens skallebang. Bara att klä av sig och somna om.

På lördagen åker vi alltid in till Arvika och käkar pizza på Charlie (INTE Chaplin som vi trott). Jag fick fel pizza och för lite sås! Men men. Lördagen vart väldigt lugn för min del. Jag ska ju jobba inatt så jag höll mig till Ramlösa.
Ännu en lyckad Midsommar är över. Bara att vänta på kräftskiva nu då*S*

Helgens kommentarer:
"Inte för alla pengar i röven" /Patrik
"Gött att släta ut sig lite" /Jag

Nu ska jag slappa innan det är dags för att åka och jobba.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det låter som en trevlig midsommar :)

2008-06-23 @ 20:22:01
URL: http://iamveryhappysopleasehurtme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0