Snooz



Äntligen ledig. Hade inte tänkt att gå och lägga mig när jag kom hem i morse. Hade ju tänkt göra mig klar i godan ro och sen åka ner till stan och fixa lite grejer inför helgen och träffa Anna. Men jag gick och lade mig ändå..trött som en nyvrikad säl. Ställde klockan på 12..vaknar med huvudvärken Arne..bestämmer mig för att snooza ...i 3 TIMMAR! Gick upp vid 15.00 och kände mig helt sänkt. Men inget en dusch kan bota. Sitter här i underkläder (om nån är intresserad) och surfar lite.

Ikväll ska jag och syrran bjuda vår lillebror på grillbuffe i hamnen. Bara för att han är vår lillebror :) Jag är meghungrig redan. Kollar klockan igen. Nä...inte än.

Ser fram emot helgen. Hur den blev får ni väl höra om när den är slut..helgen alltså.

Nu ska jag fixa frillan och kanske ta på mig nåt klädesplagg.

*Later*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0