"Sex and the City"



Igår var jag och tjejerna och kollade på Sex and the City filmen. den va jättebra. jag grät och skrattade om vartannat. Ni som sett filmen kanske fattar att jag skrek av skratt över Charlottes lilla missöde i Mexico :)
Efter filmen mötte jag syrran och Patrik nere i hamnen och tog ett glas vin. Sen vart det nåt glas vin till hemma hos dom och sen spelade vi Gutiar Hero och Wii. Jag är ingen mästare på Guitar hero kan tilläggas..haha..but practice makes perfect heter det juh*S*

Vaknade kl 05.00 av ett sms. Det blev ett samtal efter det som jag är glad är över. och jag är rätt nöjd. Om det blir fler samtal återstår att se. I'll live!!

Nu ska jag snart möta tjejerna på stan för lunch!

Hörs sen *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0