Mer "sunk" åt Posh!

Är det nån mer än jag som stör mig på Posh Spice a.k.a Victoria Beckhams stil. varför kan människan aldrig se normal ut. Hon ser likadan ut vare sig hon ska hämta ungarna på dagis eller om hon ska på premiär nånstans. Stylad upp till tänderna. Samma sak med David. (Fast han ser ju ut som en gud ändååååå) *S*. men det blir för mkt. Jag vill se Vickan i ett par jeans, sliten t.shirt, inget eller väldigt lite smink och inte fixad i håret. Människan skulle bli skitsnygg tror jag. Och människan måste börja LE. Hon är ju jättefin när hon skrattar men hon ska se ut som en spargrismynning i munne. Soooo serious!!!!

Detta går bort:
image9

Så här vill vi se henne...typ:
image10

Kollade på "I huvudet på Gynning" igår. Rätt kul att se henne med barn. Håller med hennes syrra. Gynning måste landa lite och lugna ner sig innan hon skaffar barn. Men det kanske krävs barn för att det ska hända. Kan inte låta bli att gilla Gynning. Och så mycket finare hon är i mörkt hår!!!

Nu ska jag läsa ut min bok och sen se om sömnproblemen inbefinner sig som vanligt.

*tjao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0