Jag är hackad!

Ska det va så jävla svårt och gå upp på mornarna? När jag börjar tidigt  är jag självklart helt slut när klockan ringer men bara jag kommer upp så är det "okej". Idag är jag ledig..ställde klockan på 9 för att jag inte skulle sova bort heeela dagen. Men vad gör jag??..jo..slår av klockan och somnar om. Vaknar HALV 11!!! Känns som jag sovit bort hela dagen. Inte för att jag ska göra speciellt mkt idag. Boka om tvättiden, ringa Ams och Lärarförbundet och köpa en present till en kompis. Låter som ett fullspeckad schema va? Nä jag vet. Kruxet är att jag kommer väl inte va så trött ikväll..somna sent och så ska man börja jobba kl 7.30 i möra. Men men..det är skit man får ta.

Sola skiner i Karlstad idag i alla fall. Borde verkligen bege mig ut. Duscha, fixa till mig och ta en prommis på stan. Rätt bra att jag inte bor så centralt längre. Vart jag än ska (nästan) så går jag. 

Min msn verkade ha blivit hackad i förrgår. Någon har suttit och pratat med en person på min lista kl 23 i förrgår. Vid den tiden låg jag och sov. Som tur va märkte personen att det inte va jag mig han pratade med. Ställde frågor för att kolla. Vad är det för puckon som håller på? Nu har jag bytt lösen på massa saker. Har haft samma, BRA, lösen till allt i stort sett. Vet att man inte ska ha det men...
Nu hoppas jag det inte händer igen.

Dagens fela: Han är världsberöm i hela Sverige. (pappsen)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0