Hälja

Så typiskt..när man tänkt sova länge så vaknar man klockan 06.00 och kan inte somna om. Låg och läste lite i SOLO för att kanske bli lite trött men icke (Inte för att SOLO är en trist tidningen..jag menade att läsa i allmänhet kan få folk att somna *ler* )
Jaha..ännu en helg till ändå..och vad har hänt. Inte så mycket om jag ska vara ärlig..eller ja..beror väl på hur man ser det.
Fredagen spenderades på jobbet..nattjobb. Lugnt och skönt. Spenderade lördagen i soffan typ hela dagen. På kvällen mötte jag syrran och sambon för att hänga lite på Koriander och tjöta lite skit.
Har hänt en del saker i helgen som fått mig att inse att jag måste ta lite risker i livet..säga vad jag tycker, tänker och känner..throw myself out there lixom. och det kommer jag göra..sen får vi se hur det går. Jag måste få lätta mitt hjärta lite..annars spricker jag. Så till helgen smäller det! Vi får se om jag överlever.

Såg på US Weelky's hemsida att killarna i New Kids on the Block har dåligt med cash: COMEBACK!!!!! haha..gamla idolerna..detta måste man ju spana in *flin*

Haha..hörde PRECIS på Tv 4:as nyheter att poliser fått tillkallats till en insparksfest i Umeå för..just det POLISELEVER. Misshandel, fylla och olaga hot. De hade väl inte haft lektioner inom dessa området än antar jag! *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Louise

Visst är det underbart att NKOTB skall göra comeback. Ska bli kul att se medelålders män göra ett nytt boyband försök mer än 15 år sen sist..Jag kommer inte gå på konserten om man säger så:)

2008-01-28 @ 16:08:27
URL: http://mslolo.blogg.se
Postat av: Rymdkatten

jag är faktiskt rätt pepp på NKOTB:s comeback. Menjag dog en smula när jag fick reda på att min favvo, Jonathan Knight fyller 40. Fattar du? 40!! Sinnes!!

Skönt att du bloggar igen! Jag diggar din blogg as hell! Puss

2008-01-28 @ 17:03:16
Postat av: Rymdkatten

Nej inte Jordan, hans bror. Han som var lite outside, sjöng inte speciellt bra eller dansade bäst.Han var inte cool utan han var liksom mes. Men jag gillade honom ändå. Alla gillade ju Joe och Jordan :)

2008-01-28 @ 17:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0