Fyndade mer än kläder

Jag skulle ju inte!!! Enda anledningen till att jag gick ner på stan var för att köpa en inflyttningspresent till en kompis. Men kunde ju inte låta bli att titta lite på Rean. Och jag fyndade. Hittade en svart klänning på Gina för 49:- och en schal..shal..(hur faan stavas det??) SJAL!!!!...på MQ för 49 :- . Bra fynd tycker jag. Va inte orolig..jag köpte presenten oxå.

Luckosten Jag hittade en guld 10:a på marken oxå. det betyder tur va? Gick glatt hem med ett litet leende på läpparna. Att det behövs så lite..hahaha. Så glad för så lite. Men den 10:an är ju  början till 1 mille.

Ska hämta kläder från HM snart. YIPPIE! hoppas nåt passar i alla fall. Ska på tjejmiddag imorrn med utgång kanske. Kul att ha nåt nytt.

Har jag sagt att jag fått dille på broccoli? Så gott. Måste ha det..till allt.

När jag va på stan störde jag mig på en sak..som i och för sig jag gått och grunnat på lite innan. vad är det med gymnasie(framför allt)tjejer och gråa mysbyxor??? Är det nåt mode jag helt missat. De är överallt. Vad är grejen? Jag älsar mysbrallor oxå men har kanske inte på mig det 7 dagar i veckan, 24 timmar om dygnet. och speciellt inte på stan eller i skolan..om jag hade gått där.
Och har inte tjejerna gråa mysisar så är det fixade och stylade till 1000. Det är smink, outfits och hår hit och dit. Man har ingen aning om de ska till skolan och ha prov i hemkunskap eller om de ska på krogen. Man ser lixom ingen skillnad. Hur ser dessa tjejer ut när de SKA göra sig lite fina??


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jepp, håller helt med dig....Ska gå o köpa mig ett par gråa mysisar som jag kan ha på nästa lönesamtal med chefen!! *S* Eller på Friskis.....Vem bryr sig...?

2008-01-18 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0