Nattens tänkeri


Nu har jag gjort nåt dumt. har plågat mig själv med att titta på korten jag har av honom. Varför gör man sånt? Är man en självplågare inombors eller? Måste vara nåt sånt.
Det är fortfarande jobbigt..blir säkert lite bättre för var dag men fasen så ont det gör..och vad långsamt tiden går.
Det är svårt att förstå varför det inte skulle hålla när vi hade det så bra. Jag vet att jag inte kan tvinga fram nånting. Jag vill ju inte vara med någon som inte vill vara med mig. Man kan inte låta bli att ta detta personligt..att det är något fel på mig.Vad gjorde jag fel?

Folk säger att 8 månader är ju inte så långt tid. Det va tillräckligt för mig. Det finns väl ingen tidsgräns för hur lång tid som måste gå innan man kan säga att man är kär. Jag har inte lätt för att bli kär..det krävs verkligen rätt person. och det hade jag funnit nu.

På ett sätt grämer jag mig att vi inte har kunnat träffats och prata igenom detta. Jag har inte fått känna hans armar kring mig och bli tröstad av honom. Jag har heller inte fått chansen att trösta honom. Det känns inge bra på nåt sätt. Men men..omständigheterna...

Jag saknar honom ibland så det skär i mig..blir ständigt påmind om honom. Jag tänker på detta HELA tiden. Jag vill inte..orkar inte. Det tar för mycket av min energi. Jag saknar till och med hans fyllesamtal på helgerna. Utan dem blir det tomt om nätterna:) Helgerna är jobbiga. det var ju då vi träffades. Tänker nu på vad vi kunde ha hittat på och vad jag såg fram emot att träffa honom.
Vi hade samma syn på hur vi vill att ett förhållande skulle vara. Jag har lärt mig mycket av gamla förhållande. Allt var så annorlunda denna gången..så bra..JAG var annorlunda på något sätt. Han fick fram det bästa inom mig. Jag kände mig mer säker , avslappnad och trygg med honom än jag någonsin känt innan.

På ett sätt vore det lättare om jag kunde va arg på honom....tycka han är en idiot. Men det går ju inte. Finns inga fel på honom. Jag är kär i honom för att han är just HAN. Han har så många bra sidor. Han är den underbaraste männsika jag träffat. Jag gillar när killar inte ska vara matcho och tro de kan allt och vet allt.  Sånt går bort! Jag skulle kunna sitta och skriva sida upp och sida ner med alla bra saker jag fallit för hos honom..but I'll spare you ...

Nä..Nu borde jag ta tag i min dag..jobbet väntar. *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0