Bara sport



Nu får den här Micheal Phelps simma klart snart så jag får sova som en normal människa. Jag vet..det är ingen som tvingar mig att gå upp kl 04.00 men är man knasig så är man. Jag måste se när han simmar. Men det kostar tydligen..mår så där va. Ont i huvudet, ont i magen, mår illa, allmänt seg och slapp. Har ont i hela kroppen. jag lovar ..vart jag än petar på kroppen så ömmar det. Känns som jag är helt mörbultad. Och så läser jag om Hannas underbara start på dagen. Man blir lite avis *S*

Jag har fått två erbjudanden om att åka till Kga och kolla på Fbk-Frölunda i Nobelhallen. Jag borde ju verkligen hänka på..om jag orkar.

Mycket sport nu.."Bara sport bara sport bara massor utav sport"..som Galenskaparna sjunger. Men det är ju så ruskigt kul.

Nu ska jag glo lite tennis och sen laga lax och räkröra med pasta..mumma dä! :)

Vad gör ni idag mina vänner? Tell me!

Kommentarer
Postat av: Rymdkatten

Jag vill inte förstöra något för dig nu men..du inser att han måste vara dopad va? Sådär kan man ju bara inte vara. Eller så är han en utomjording. Nått lurt är det ju.

2008-08-15 @ 15:22:33
URL: http://rymdkatten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Rymdkatten: Neeej nej inte han inte..han är bara onaturligt bra på att simma :) fast såg att de pratar om att han är musikdopad bara för att han lyssnar på musik när han går in på arenan..de ska då forska i alla skit.

2008-08-15 @ 15:29:18
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0