Ditt jävla ass..Gävle centraaal!


Faan..nu vet jag hur Johan Glans känner sig när han ska boka tågbiljett via Sj:s telefonservice. Jag tar visserligen inte hjälp av en automatisk röst men...De har gjort om sj:s hemsida. När man väl hittat biljett man vill ha, sett priset och går vidare..ja då ska man få pröjsa 37 jävla spänn till för att få en specificerad plats. Jag måste ju sitta vid gången för att kunna gå och pissa 23 gånger innan jag är framme..men det kan man tydligen inte välja. Måste jag hålla mig ända ner till västkusten eller krångla mig förbi den feta tanten jag såklart kommer hamna bredvid. Jaja..får ta tag i det där imorrn..eller sen..innan jobbet. Om inte annat får jag väl ta mig en promenad till centralen och be dom hjälpa mig. Aaaaaallt ordnar sig.

Har till 90& bestämt att jag ska ner och dricka lite vin med L, snacka massa skit och bara mysa och ha det bra. Kan jag behöva. Kommer va konstigt att åka den tågresan igen men det får jag ta.

Nu borde jag duscha!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha... jag vet precis vad du pratar om. Samma sak hände mig när jag skulle åka till Kga i påskas.. Inte för att 37:- är hela världen.. men va fan.. det är ändå surt när man hittat en billig biljett så helt plötsligt ska man lägga på 37 jävla spänn. Då är den ju inte lika billig längre.. kan dom inte bara skriva det på en gång å sen dra bort ifall man inte vill ha en platsbiljett.... Men men.. dom tycker säkert att det är bra för annrs så hade dom väl inte gjort så! :) Kram

2008-04-02 @ 13:39:01
URL: http://miapiafia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0