I'm the worst blogger



Ja jag vet att jag bloggar dåligt. Men det har lixom inte hänt så mycket. Jag  har bara jobbat och när jag kommit hem har jag lagt mig i soffan för att vila bort den påträngande sjukan. Idag känner jag mig lite bättre. Halsen är inte lika sträv och öm, kroppen värker inte så mycket.

Igår bjuckade jag Emma på broccoli  och räkpaj, med lite sallad och vin till det :) SEN, var det montering på schemat. Jag fick äntligen hem min nya säng igår. Emma och jag har ju monterat en likadan säng innan så det gick ju på ett kick  och det blev jättebra. När all embalage och skräp är utburet, senare idag hoppas jag, så kommer en bild på nya sovrummet. Just nu ser det mest stökigt ut.
Vi hann med en liten runda till Koriander igår med. Det var lagom med folk. ett ögongodis såg jag *S* Vi satt mest i baren och tjötade.
 
Nu ska jag kolla lite på skidor. Ikväll blir det middag med sis och Ulrika och Mello final. Bryr mig inte vem som vinner. Jag är så trött på skiten. Men jag ska se det.

*kram*

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du inte gått ut med skräpet än?! Vill se bilder... Kraaam

2009-03-15 @ 11:12:51
Postat av: Linda

Har du inte gått ut med skräpet än?! Vill se bilder... Kraaam

2009-03-15 @ 11:13:13
Postat av: Mia

Hello Babieee...



Hoppas allt är bra med dig å att du har det skönt i din nya säng. kanske att man får komma å provligga den någon gång? ha ha..



Vi har det bra här i Rio. Ska nu gå upp i poolen å ta vårt sedvanliga kvällsdopp. Sen blir det till att göra sig i ordning för lite utgång. Några öl ska väl kunna slinka ner också. :)



Ha det så bra.

kram kram

2009-03-15 @ 21:56:06
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

L: Det kommer, det kommer. :)



M: Klart du får komma och provligga :) Ni har det tydligen asbra är borta. jag är inte ALLS avis! ha det bäst! Hälsa Classe! puss

2009-03-16 @ 09:37:15
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Martin

Jaså? Du såg mig alltså? Haha. Jag såg dig också. :)

2009-03-18 @ 08:04:08
URL: http://www.myspace.com/damienmusic
Postat av: Jessica

Martin: haha :)

2009-03-19 @ 18:54:09
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0