F..n!

Faan faan faan faan.. NEj ..det känns inte bättre! Det kommer ta sååå lång tid att komma över den här människan. Jag har väl fått svart på vitt nu hur det ligger till..och det är så tungt. Att förlora den underbaraste människan jag träffat hoppas jag inte min värsta fiende just nu.
Folk försöker trösta och lyssna. Och det är det bästa..när folk bara lyssnar. Att få höra: det känns bättre snart, det ordnar sig, glöm honom, han förtjänar inte en sån tjej som dig, du som va så go och snäll mot honom..bla bla bla..det är det värsta jag kan höra just nu. Jag VET att det kommer bli bättre så småningom..jag är inte dum i huvudet..men det är inte vad man vill höra. Man vill bara få ur sig all ilska, smärta och tankar..och då ska nån bara sitta där och finnas.
Och jag sitter och försvarar honom inför folk..när folk säger de inte förstår hur han tänker och varför han kan släppa en tjej som mig..då sitter jag och försvarar honom och blir arg på dom. Sjukt..jag vet..men är man kär så är man....jag månar ju om honom..vill inte att folk ska säga dåliga saker om honom. Det finns inget dåligt med honom.
Det känns så konstigt att inte höra från honom varje dag som innan. Höra vad han gjort under dagen, hur han mår och vad han har för planer och så. Det är en tomhet nu som inte går att beskriva. Kommer aldrig träffa någon som honom igen.
Känner mig utmattad på nåt sätt..har gett så mycket av mig själv till honom..gjort allt för att han ska må bra. Jag har aldrig känt så här för någon förrut. Jag trodde han var min framtid.

Jag känner mig så misslyckad som inte fick honom att bli lycklig.

Men..jag har fått lära känna en helt otrolig människa..saknar honom så mycket..saknar hans familj..hans kompisar som jag också fått äran att lära känna.  

It's gonna take a looong time.....looong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0