Nostalgi :)





I lördags åkte jag ner till min barndomsvän Mia i Trollhättan för att sedan på söndag morgon hoppa i bilen och susa ner till Malmö för att se våra gamla idoler NKOTB ( + BSB). Med deras låtar dundrande i högtalarna och (falsk) skönsång gick bilfärden som en dans.
Vi checkade in på vårt hotell och tog en runda på stan, käkade och sen var det dags att bege sig till Malmö Arena.
Konserten var jättebra och det var himla kul att se mina gamla idoler. Favoriten Joe var lika fin som förr och vi skrattade, sjöng, klappade händerna och dansade till deras gamla låtar. Som vi såklart tycker är bra fortfarande :)

Tack Mia för en rolig helg :)




Mia och jag i bilen :)




Vårt hotell




Hela gänget!




NKOTB :)




Jordan, Joe & Jon




Alla killarna i NKOTB




Jag fick komma ganska nära min favorit Joe :)




Backstreet Boys




Sista numret iförda Sweden tröjor. Såklart :)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Coolt! De ser liiiite äldre ut än sist jag såg dom...Ja, du o Mia är väl precis lika många år äldre ni med...:) Eller..?

2012-05-14 @ 21:14:09
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg ut att vara en bra konsert,ni såg ut att trivas.Håller med Jenny dom såg lite äldre ut!!!

2012-05-15 @ 08:13:07
Postat av: Mamma

Skulle vara mamma som postade det förra..

2012-05-15 @ 08:15:14
Postat av: idolf

oslagbart!!! :)

2012-05-15 @ 17:52:50
URL: http://mittomina.devote.se
Postat av: Mia & Lexie

Tack själv!! det var Lovely! Själv tycker jag inte att vi åldrats ett dugg faktiskt!! :)



Kram

2012-05-15 @ 22:00:08
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0