Weekend

 
 
 
 
 
 
Jag åkte med syster & co till Karlskoga igår för att hälsa på pappa. Vi slappade bara och tog det lugnt på kvällen. Jag syster och Inger delade en flaska vin och satt och pratade. Min barndomsvän Mia var hos sin pappa i huset nedanför och kom förbi oss en stund. Alltid lika kul att ses :)
Idag var vi hos mormor och fick oss lite lunch. Snälla mysiga mormor :)
Jag åkte hem idag då jag ska tvätta och städa i morgon. Jag kan ju gå igen!! Något halt dock.
 
Hoppas ni har en bra helg!
 
 
 
 
Jag passade på att plocka med mig lite fina rosa och vita pioner från pappas trädgård. De får nu stå på köksbordet och slå ut :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Blogga lite om PIP nu... :)

2012-07-08 @ 23:06:26
URL: http://minbebis.com/blogg/sesamsresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0