Sovgäst :)





Äntligen helg och en ledig helg med :)
Jag var på stan efter jobbet och köpte lite bubbel inför morgondagens lilla fest.
Jag har en liten sovgäst här i natt. Mira har frågat många gånger om hon får sova hos mig och idag passade det perfekt. Vi har lekt och busat massa och nu sover hon gott i min stora säng.
I morgon ska hon hjälpa mig att baka chokladbollar till kalaset.
Nu ska moster slappa i soffan med Let's Dance och boken.

Hoppas ni har en bra fredag.

Kramen





Mira :)



Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad mysigt att få sova över hos mister!!Kram på er!!

2012-06-03 @ 09:44:35
Postat av: Anonym

Moster skulle det stå :)

2012-06-03 @ 09:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0